Exhibició de la FIO
Data: 3 de Maig 2026
Ubicació: Cuatro Vientos
El diumenge 3 de Maig va celebrar-se a l’Aeroport de Madrid-Cuatro Vientos un dels actes institucionals principals per a commemorar el 50 aniversari d’ADAR Asociación de Aviadores de la República. La Fundación Infante de Orleans (FIO) va dedicar el vol dels seus avions pels 50 anys d’ADAR, amb la presència destacada, entre d’altres del General de l’Aire Francisco Braco Carbó, actual JEMAE.
Després de la recepció al palc d’honor, i dels parlaments de les autoritats militars, de la FIO i la presidenta d’ADAR davant del I-16 (amb les ensenyes republicanes que reprodueixen les del llavors Capità José Mª Bravo), es va poder disfrutar de la magnífica exhibició aèria que la FIO realitza cada primer diumenge de mes. El dia, tot i que havia plogut ben fort fins l’alba i amenaçava vent, va permetre un espectacle meravellós amb sol radiant entre núvols, perfecte per a poder veure les evolucions de les diferents formacions al cel. Malauradament, el Mosca i el Po-2 no van poder volar per problemes tècnics.
Posteriorment vam gaudir d’un dinar de germanor.
Pròxima celebració, a Sant Boi de Llobregat el dia 31 d’aquest mes de maig, al mateix lloc on fa 50 anys es va realitzar la primera reunió oficial d’ADAR


Palc d’honor amb la representació d’ADAR i el JEMAE
Agradable xerrada amb el General de l’Aire Francisco Braco
El I-16 de la Fundación Infante de Orleans







Parlament de la presidenta d’ADAR
Stand d’ADAR al «corralito»
Presidenta d’ADAR Carmen Marimón, president i vicepresident d’ADAR agrupació Catalana-Nord-Balear Antoni Vilella i Antoni Valldeperes








Deixa un comentari